Sobre la caiguda de BlackBerry, les queixes a les telecos i tot plegat

Dilluns 10 d’octubre, surt a totes les televisions la caiguda dels servidors de BlackBerry, impossibilitant la navegació web, la recepció de correus electrònics, BB Messenger…, amb els dispositius mencionats, convertint-los en petjapapers. Durant la tarda, personalment, només vaig notar que m’arribaven les notificacions tard, però la navegació web em funcionava de manera decent.

Dimarts 11 d’octubre, durant la matinada i tot el matí, el es pot navegar, rebre dades en general, tot i que s’hi notava una certa lentitud. A partir del migdia, ja m’era impossible accedir ni a cap pàgina web, ni Facebook, BBM. De fet, l’últim mail que he rebut a la BlackBerry data d’ahir a les 11 del matí. Ni tan sols funcionava a través de WiFi, ja que totes les dades han de passar pels servidors dels de Waterloo.

Dimecres 12 d’octubre, tot plegat continua igual, el servei està, més que a terra, a sota terra. La gent ja comença a pensar a passar-se a un altre smartphone i deixar les BB… A hores d’ara (14:30) encara no funciona res, i ja fa 3 dies que va començar tot això.

Personalment crec que els hi costarà car, a RIM, ja que el públic de les BB són professionals, que depenen d’elles pel correu electrònic, la seguretat i, també el públic jove, que les utilitzem molt per xatejar amb el BBM.

Queixes a les telecos

Segons FACUA, tenim dret a rebre una indemnització per part de la nostra operadora pels dies que no hem tingut connexió, tot i que la indemnització serà per riure.

M’esperaré a que ja torni tot a funcionar per a fer la reclamació a Orange, en el meu cas, i, la veritat, és que m’agradaria que fessin alguna cosa més a part de la indemnització, tot i que veient el panorama de les telecos espanyoles, si ens donen la indemnització, ja serà molt.

L’únic consol que em queda, és que em queden uns 8 per ja poder acabar el contracte de permanència, passar-me a Simyo i canviar-me a un altre smartphone. Mai més BlackBerry

Anuncis

Deixa un comentari

